بوت هک کرک

بوت هک کرک

اخبار IT، آموزش امنیت و راه های مقابه با هک
بوت هک کرک

بوت هک کرک

اخبار IT، آموزش امنیت و راه های مقابه با هک

قابلیت‌های سرویس جدید جیمیل


 ​قابلیت‌های سرویس جدید جیمیل

تیم توسعه جیمیل ، چندی پیش از یک آپدیت جدید و جذاب برای این سرویس اطلاع داد و حال این آپدیت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا ​قابلیت‌های سرویس جدید جیمیل را بیشتر بشناسید.

نسخه جدید سرویس جیمیل با چندین ویژگی جدید منتشر شد و به مرور در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت؛ در ادامه می‌توانید با بعضی از این ویژگی ها آشنا شوید.

 

​قابلیت‌های سرویس جدید جیمیل

حالت محرمانه

این ویژگی که شاید جالب ترین قابلیت جدید جیمیل باشد به شما این امکان را خواهد داد تا ایمیل های مهم یا خصوصی خود را به صورت زماندار ارسال کنید. در این حالت شما می توانید تعیین نمایید که ایمیل شما بعد از مثلا یک هفته منقضی شود.

نکته‌ای که جالبه این است که ایمیلی که به این شکل ارسال شده امکان فوروارد ، کپی یا چاپ شدن رو نخواهد داشت و همچنین گیرنده باید برای دیدن آن ، احراز هویت کند تا در صورت هک شدن حساب کاربری گیرنده ، کسی قادر به مشاهده ایمیل نباشد.

یادآوری کردن ایمیل‌های از دست رفته

با این ویژگی، ایمیل‌هایی که ممکن است از دیدتان دور بمانند به شما یادآوری شده و به بالای لیست ایمیل‌ها منتقل خواهند شد تا از روی اتفاق یا حواس پرتی، هیچ ایمیل مهمی رو از دست ندهید.

اولویت‌بندی پیغام‌ها

با استفاده از این امکان شما قادر خواهید بود برخی از ارسال کنندگان ایمیل را مشخص کرده تا در صورت دریافت از طرف ارسال‌کننده مشخص برای شما پیغام Notification ارسال شود و سایر ایمیل‌ها برای شما پیغامی در بر نداشته باشد.

بازطراحی پیام های امنیتی

در بروزرسانی جدید جیمیل، ایمیل‌هایی که احتمال خطرناک بودن آنها از لحاظ امنیتی وجود دارد با شکل جدید و مشخص‌تری به کاربر نمایش داده خواهند شد.

پاسخ‌های هوشمند

با این قابلیت ، جیمیل بر اساس محتوای ایمیل دریافتی شما پاسخ‌هایی را به صورت خودکار پیشنهاد داده تا در صورت تمایل بتوانید با استفاده از آنها ، در زمانتان صرفه جویی کنید. این امکان با سیستم ساده ارسال پیغام به صورت خودکار که در اکثر سرویس‌های ایمیل قرار دارد متفاوت بوده و به طور شگفت‌انگیزی از هوش مصنوعی بهره می‌برد.

ویژگی Snooze

با این قابلیت می‌توانید خواندن بعضی ایمیل‌ها را به آینده موکول کنید، برای مثال وقتی ایمیلی دریافت شد ، می‌توانید با این امکان، مجدداً آن را در تاریخ مورد نظرتون مطالعه کنید.

بدین ترتیب می‌توان گفت که این آپدیت ، یک آپدیت کارآمد و جذاب خواهد بود که به زودی در دسترس تمامی کاربران این سرویس قرار خواهد گرفت.

امیدواریم در پایان از مطلب معرفی قابلیت‌های جدید سرویس جیمیل استفاده لازم را برده باشید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید و یا برای رفع مشکلات دیگر در زمینه آموزش‌های آذرآنلاین به بخش Community مراجعه کرده و مشکل خود را در آن مطرح نمایید تا در اسرع وقت کاربران دیگر و کارشناسان به سؤالات شما پاسخ دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد