بوت هک کرک

بوت هک کرک

اخبار IT، آموزش امنیت و راه های مقابه با هک
بوت هک کرک

بوت هک کرک

اخبار IT، آموزش امنیت و راه های مقابه با هک

مایکروسافت خبر از راه اندازی سیستم عامل جدید ویندوز موبایل می دهد !!


 

 

ر حالی که چند سالی از تقلای مایکروسافت برای سیستم عامل های موبایلی اش می گذرد ظاهرا این شرکت قصد داشته سیستم عامل جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورد . از ویندوز فون ۸ ، ۸٫۱ گرفته تا ویندوز ۱۰ موبایل هر سه این سیستم عامل ها انطور که می بایست نتوانستند موفقیت چشم گیری را برای مایکروسافت به ارمغان داشته باشند . حال این شرکت گزارشی داده است که در حال کاربر روی سیستم عاملی جدید با تجریه ای جدید و نو آورانه است . 


طبق اخرین خبر ها و گزارشات منتشر شده مایکروسافت در حال کار بر روی سخت افزار جدید برای ویندوز ۱۰ موبایل است و ظاهرا مایکروسافت میخواهد با سخت افزار جدید و طراحی جدید ویندوز ۱۰ موبایل شانس خود را یک بار دیگر در بین سیستم عامل های موبایلی امتحان کند .

ظاهرا مایکروسافت به دنبال این است که با آوردن سخت افزار های جدید و قدرتمند به ویندوز ۱۰ موبایل اجرای برنامه های ویندوز بر روی موبایل را تحقق ببخشد . امیدواریم که مایکروسافت با آینده نگری روشن اقدام به ارائه این سیستم عامل و دستگاه های جدید کند تا مانند گذشته متحمل شکست دیگر برای خود و دیگر کاربران نشود . 

بسیاری زا خبرگزاری های دنیا پیش بینی کرده اند که مایکروسافت در حال کار بر روی ویندوز ۱۰ با پردازنده ARM است تا به گونه ای این سیستم عامل را جایگزین ویندوز ۱۰ موبایل کند . اگر این امر محقق شود امکان نصب برنامه های مختلف ویندوز ۱۰ دسکتاپ  بر روی تلفن های همراه با پردازنده های جدید بالاتر می رود . همانطور که اطلاع دارید پردازنده های Qualcomm  به تازگی قابلیت پشتیبانی از LTE در ویندوز ۱۰ را داشته اند و تمامی این موارد نشان میدهد که مایکروسافت در حال تست سیستم عامل جدیدی برای تلفن های همراه است . 

به نظر شما در صورتی که ویندوز ۱۰ بر روی تلفن های همراه اجرا شود آینده تلفن های هوشمند چگونه خواهد بود ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد