بوت هک کرک

بوت هک کرک

اخبار IT، آموزش امنیت و راه های مقابه با هک
بوت هک کرک

بوت هک کرک

اخبار IT، آموزش امنیت و راه های مقابه با هک

۱۰ حقیقت در مورد پروفسور آلبرت اینشتاین

 
اکثر دوستداران علم با شنیدن نام اینشتاین به یاد نظریه‌ی جنجالی نسبیت و فرمول هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc2) می‌افتند، نظریه‌ای که نگاه انسان به جهان را از فیزیک کلاسیک نیوتنی جدا کرده و کیهان را با قوانینی جدید توضیح می‌دهد.
ادامه مطلب ...

فناوری محبوب در دنیای دیجیتال


 

یکی از مهم‌ترین پیامدهای فناوری، تغییر در روند انجام کارهای مختلف است، اما جای نگرانی نیست. ورود هر فناوری جدیدی در زندگی بشر با ایجاد فرصت‌هایی همراه است که می‌تواند یک فرصت شغلی باشد.
10 فناوری محبوب در دنیای دیجیتال

ادامه مطلب ...

بازی انحصاری پیش‌رو برای اکس‌باکس وان


 مایکروسافت با معرفی اکس‌باکس وان تنور رقابت با پلی استیشن 4 سونی را همچنان داغ نگه داشته و قصد دارد با عنوان های انحصاری سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. ادامه مطلب ...

شارژری جذاب برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS

فلکس‌شارژر توانایی شارژ همزمان پنج دستگاه را دارد و این در شرایطی است که پشتیبانی از شارژ بی سیم را ارائه می کند و حتی به عنوان ریپیتر وای فای برای تقویت قدرت سیگنال وای فای و تجربه بهتر از کار با آن نیز قابل استفاده است.

  ادامه مطلب ...

روشی ساده برای خاموش کردن رایانه از راه دور

خاموش کردن رایانه از راه دور برای دستگاه های که به یک شبکه متصل هستند چالش دشواری محسوب نمی شود و نیازی نیست یک مهندس رایانه باشید تا آن را انجام دهید.

 - خاموش کردن رایانه از راه دور امکان کاربردی و مفید، به ویژه زمانی که دارای دو یا چند رایانه در خانه یا محل کار هستید و به مدیریت و کنترل آنها از راه دور نیاز دارید، محسوب می شود.

روشی ساده برای خاموش کردن رایانه از راه دور

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، خاموش کردن رایانه از راه دور این امکان را فراهم می کند تا دوستان و همکارانتان را با مهارت های رایانه ای خود تحت تاثیر قرار داده و یا با آنها شوخی کنید. خاموش کردن رایانه از راه دور برای دستگاه های که به یک شبکه متصل هستند چالش دشواری محسوب نمی شود و نیازی نیست یک مهندس رایانه باشید تا آن را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا روشی ساده برای خاموش کردن رایانه هایی که در یک شبکه قرار دارند را بیان کنیم.

به خاطر داشته باشید این روش تنها در سیستم عامل ویندوز قابل استفاده است.


- در ابتدا باید بخش "خط فرمان" (Command Prompt) را باز کنید. برای این کار می توانید روی دکمه استارت ویندوز کلیک کرده، عبارت CMD را در بخش جستجو وارد کنید، سپس کلید اینتر را بزنید.

- پس از باز شدن پنجره خط فرمان دستور net view را تایپ کرده و کلید اینتر را بزنید.

- پس از اجرای دستور نت ویو فهرستی از رایانه هایی که به شبکه شما متصل هستند، نمایش داده می شود. دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و نام کامل آن را به خاطر بسپارید.

- سپس دستور shutdown -m \\name of pc (به عنوان مثال، shutdown -m \\Home-PC) را تایپ کنید و کلید اینتر را بزنید.

- تمام آن چه باید انجام می دادید همین بود. رایانه هدف شما از راه دور خاموش خواهد شد.

نگاهی عمیق به نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز 10 موبایل

هدف مایکروسافت، سلطه بر تمامی دستگاه‌ها از جمله کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند است.

  ادامه مطلب ...

4K، تکنولوژی شگفت انگیز این روزها


 

تکنولوژی ۴K رقابت خوبی را میان کمپانی های سونی ، سامسونگ، پاناسونیک و شارپ به راه انداخته به طوری که هر یک از این شرکت ها بدنبال معرفی خود به عنوان یکه تاز این عرصه همراه با معرفی نوآوری های جدید برای مشتریان هستند.

ادامه مطلب ...