بوت هک کرک

بوت هک کرک

اخبار IT، آموزش امنیت و راه های مقابه با هک
بوت هک کرک

بوت هک کرک

اخبار IT، آموزش امنیت و راه های مقابه با هک

لغو برنامه های Windows RT سامسونگ در آمریکا

آقای اباری افزوده است که در صورت افزایش تقاضا برای ویندوز آر تی و اقبال بازار به سمت این سیستم عامل، آنها در تصمیم شان تجدید نظر خواهند کرد. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که عطای ویندوز RT را به لقایش بخشیده است.
نارنجی: در ادامه موج جدیدی از هماوردی های سامسونگ و مایکروسافت، این شرکت کره ای اعلام کرد که عرضه ابزارهای ویندوز آر تی خود در آمریکا را لغو کرده است. چندی پیش سامسونگ از تبلت 10.1 اینچی آتیو تب رونمایی کرد که دارای پردازنده ARM و سیستم عامل ویندوز RT است.

Mike Abary، معاون ارشد تجارت تبلت و PC سامسونگ آمریکا در مصاحبه ای با سی نت گفته که شرکای توزیع کننده محصولات این شرکت در امریکا از اشتیاق نسبتا کم بازار آمریکا برای به چنین محصولاتی خبر می دهند. لذا آگاهی دادن به مصرف کنندگان در خصوص مزایا و منافع ویندوز RT مستلزم هزینه بالا و مدت زمان طولانی است.

این تصمیم سامسونگ ممکن است باعث آسیب به مایکروسافت شود. آن هم هنگامی که این شرکت بیش از هر زمان دیگر به دنبال افزایش سهم خود از بازار ابزارهای موبایل است. سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان اسمارت فون و تبلت در دنیا است و بدون پشتیبانی آنها، Windows RT شانس بسیار کمتری برای موفقیت خواهد داشت.

آقای اباری افزوده است که در صورت افزایش تقاضا برای ویندوز آر تی و اقبال بازار به سمت این سیستم عامل، آنها در تصمیم شان تجدید نظر خواهند کرد. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که عطای ویندوز RT را به لقایش بخشیده است. قبل از این هیولت پاکارد هم پس از عرضه سرفیس توسط مایکروسافت ، از بازار تبلت های ویندوز آر تی پا پس کشیده بود. شما سرنوشت این سیستم عامل نوپا را چگونه پیش بینی می کنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد